Majlis Berendoi: December 2008

201220080071

About ARJUNA CIPTA

Knowing us is to love us
This entry was posted in Majlis Berendoi and tagged , , , . Bookmark the permalink.

27 Responses to Majlis Berendoi: December 2008

  1. Mirza says:

    I would like to know the rate to rent the necessary items required for majilis berendoi.I am staying in Desa Subang Permai, Shah Alam

  2. Nora says:

    Salam,

    Saya ingin bertanya kalau saya ingin menyewa set buaian untuk majlis berendoi n dekonya sekali cthnya kain renda kat buaian, berapa harganya? ASAP

  3. rini says:

    saya nak ty bape kos if nak sewa buaian cam kat atas?

  4. anida muhaidi says:

    saya nak ty bape kos if nak sewa buaian cam kat atas?

  5. jessicafarisha says:

    could u please quote the price for me… i’m at shah alam

  6. Azliza says:

    Nak mintak quote utk set decoration mcm gmbr kat ats. thanks.

  7. Sharifah says:

    boleh tak hantar quotation pd email saya or cal saya di 012-3959195. thanks.

  8. jamillah says:

    SAYA NAK TAHU HARGA MACAM PELAMIN BERENDOI KAT ATAS…
    ANTAR KAT EMAIL SAYA( yayan10@yahoo.com.my )
    as soon as posibble

  9. zetty says:

    saya nak tahu berapa sewa tuk majlis di atas.. benrendoi .. email saya zettyzainodin@yahoo.com

  10. intan says:

    boleh saya tahu, kalau saya nak buat majli berendoi di kedah berapa charge then aper yg disediakan..?

  11. nana says:

    Saya nak tahu berapa sewa utk set pelamin berendoi..or ada design or tema lain tak…

  12. yatie says:

    Saya ingin bertanya kalau saya ingin menyewa set buaian untuk majlis berendoi n dekonya sekali cthnya kain renda kat buaian, berapa harganya?tlg e-mail saya di ladybird9105@yahoo.com tq…

  13. ija says:

    saya ingin dapatkan quotation utk pakej berendoi @ pelamin berendoi @ buai berendoi. saya di puchong.TQ

  14. nurul ain says:

    salam, sy nak tahu quotation tuk pakej berendoi..my location at denai alam shah alam

  15. Eca says:

    Salam,
    Boleh email pada Eca harga untuk pelamin buaian berendoi seperti diatas.

    Thanks

  16. farah says:

    Salam..
    kalo nk buai saja boleh tak bg quot, xnak wardrbe blakang or pelamin tue..

  17. hana says:

    saya nak tanye kos sewa buaian sahaja berape.. pls email me, thnaks!

  18. amieys says:

    BERAPA KOS KALO NAK BUAT BUAIAN MCM KAT ATAS TU

  19. shila says:

    salam..bleh emel pada saya brape harga buai skali ngn decoration yg sama seperti di atas..thanks

  20. siti says:

    saya nak tanye kos sewa buaian sahaja berape..dan saya ingin dapatkan quotation utk pakej berendoi @ pelamin berendoi @ buai berendoi sekali.sila bagi quotation yang berlaianan..saya di sekinchan selangor.TQ

  21. hajimi says:

    sy nak tau berapa harga untuk pelamin berendoi sama mcm dlm gambar tu

  22. nadya says:

    pls pm me price utk design ni..tq..

  23. elham says:

    Hye! Boleh saya dapatkan quotation utk set buai di atas?

Leave a Reply

